уторак, 14. мај 2013.

Дефиниција србског фашизма

ДЕФИНИЦИЈА СРБСКОГ ФАШИЗМА

Већ 5 година слушам повике како смо ми,србски Националисти,фашисти. Испрва,то сам сматрао за увреду,јер како Србин може бити фашиста? Па,фашисти су убијали мој народ!(ово је било моје размишљање
,2008.године) Али,временом сам откривао истину,истина се крила управо у фашизму и Национал Социјализму.

Дефиниција фашизма није јединствена. Према Драгошу Калајићу,постоји 48 тумачења фашизма. Међутим,што се тиче Србског фашизма,ту је јасна дефиниција: Само Слога Србина Спасава! Фашизам вуче корене из Старог Рима,фашизам на латинском се каже Fascio што у преводу значи СЛОГА. Центуриони су у Старом Риму поводом неке параде или победничког марша носили у руке сноп прућа(Фашио) у ком би била забијена секира. Симболика је била следећа:
1.Фашио,сноп би представљао скуп појединаца,који су били везани у једну нацију или државу.
2.Секира је представљала власт,државу која,у случају да неки појединац саботира рад државе,крати/елиминише непожељног појединца.

Сад,Србски фашизам нема везе са Старим Римом,већ са Светосавским Национализмом. Још у 12.веку,када Србија није имала јединствену власт,државу и цркву,Свети Сава је,према легенди,први употребио израз:Само Слога Србина Спасава. Због тога су се оцила у облику слова С налазила на свим историјским грбовима,од Немањића преко устаничке Србије,Краљевине,Краљевине Југославије,Недићеве Србија,па чак и у Социјалиситчкој Србији(с'тим што оцила нису били раздвојена Крстом) па све до данашњег дана.

Постоји један проблем,ми Срби себе позивамо на слогу,међутим,то ништа не радимо,поделили смо нашу Отаџбину на покрајине,општине,градове,округе,општине. Поделили смо сопствен народ и по географским одредницама: Босанац,Сремац,Банаћанин,Косовац,Крајишник и тако даље. Ако ћемо се већ делити,немојмо онда користити наш добро познати мото. Кад вам следећи пут кажу да сте фашиста,немојте се љутити или срдити,будите поносни на то јер то значи да ви желите СЛОГУ. Сваки народ жели слогу,не само ми. Јединствена нација,јединствена држава и јединствени систем,без подела,партија и сличног може вратити Србији онај стари сјај. Лично ја сам Национал Социјалиста,али у суштини,тачније у души сам и фашиста. Зашто? Зато што је слога изнад свега! Свакако,очекујем нападе политичких неистомишљеника,али свако ко буде схватио суштину овог текста,схватиће и нашу идеју и нашу борбу!

САМО-СЛОГА-СРБИНА-СПАСАВА.

Нема коментара:

Постави коментар