уторак, 2. април 2013.

Провиђење

Осећамо да је наш задатак веома битан! Због тога верујемо да се ово није десило случајно и игром судбине већ је ово дошло са Небеса.Да. Нас је изабрало Божије Провиђење,то Провиђење које води нас,водило је и наше претке,од Косова па до 1.св.рата све до данашњих дана,Србе води то исто Провиђење које је и нас  изабрало да наставимо дело наших очева,дедова,прадедова...Наш пут није лак,никад нисмо ни говорили да јесте. Ми се водимо речима Господа Исуса Христа:"Ко хоће живот вечни,нека се одрекне себе и узме Крст свој и крене за мном." ми смо управо то и урадили,одрекли смо се себе самих,свог телесног зарад оног духовног-НЕБЕСКЕ СРБИЈЕ! И никада нисмо присиљавали друге да нам приђу. Ко заиста поверује,наш је саборац. Ко не поверује,ми га не мрзимо,већ се Богу молимо за његов спас.Тежак је пут Господњег Провиђења,тежак и мукотрпан. Трновит,никад сунце,увек киша  и снег! Многи су и пали у тој борби,нажалост,али су они управо и постигли циљ за који се вековима боримо,они су сад у Небеској Србији и гледају на нас са Небеса и они су управо наши подстрекачи. Они који нас бодре и терају напред! Ми се,баш због њих,не смемо предати! То би пљунуло на њих,који су пали,али и на оне који требају да нас наследе. Наш је Крст тежак,али на крају је воће слатко. Зато онај који је колебљивац и који нема своје "ЈА!" не може никада и неће никада схватити суштини наше борбе. Верујемо у Господа и Његово Провиђење које нас води.

Нема коментара:

Постави коментар