субота, 27. април 2013.

Интервју: Провиђење

Интервју са србским R.A.C бендом Провиђење  од 12.новембра 2012.године

 

1. Након задњег (2000) албума Провиђење је опет на окупу, реците нам нешто о
 
вашем поновном окупљању, шта вас је потакло на то?

 
Тих 2000-тих, животи су нам се разишли на различите стране. Дуго времена смо били географски раздвојени. Од момента када сам се ја вратио у Србију, било је питање тренутка када ћемо се срести поново. Пуно људи нам је пришло и питало када ћемо свирати поново, да ли ћемо нешто снимати и слично. Нама је то било изузетно драго, јер на крају крајева, све што смо икада урадили је билo зарад свих нас. Резултат свега тога је поновни почетак рада бенда, као и друге ствари.



 
2. Након три албума, објавили сте и четврти реците нам коју реч о новом албуму? 

Постојало је интересовање за издавање нечег што би личили на Бест оф, нама се та идеја свидела сем да нисмо желели да личимо на већину бендова који само скрпе старе снимке и објаве. Техничке могућности за снимање су се знатно побољшале у односу на 90-те, тако да смо предложили издавачу да радије снимимо тај "Бест оф", као комплетно нови албум. Практично узели смо "бољу" половину сваког албума што је резултирало са 18 старих песама са новом продукцијом. Додали смо и 4 нове песме, јер писање нових песама је увек прави ужитак. Све је урађено са прилично тежим звуком него пре и надамо се да ће се људима свидети.

  3. Да радите пуном паром видимо по вашем недавном концерту у Швајцарској, реците нам нешто о том концерту? 

Концерт је био одличан! Свирали смо са Sachsonia (Немачка) и Amok (Швајцарска). Све је било заиста предивно. Дружење, комуникација, са људима, размена искустава, концерт ... показали смо делу Европе да је Србија жива и стоји усправно као и увек.

 4. Стари бендови попут Сораба, Револта БГД су опет на сцени, мислите ли да семогу вратити славни дани Српске RAC сцене? 

Теоретски  да. Чак шта више, мислим да може бити и боље. Сви смо сада искуснији, па би требало да све искористимо на паметан начин. Практично  ми Срби смо понекада компликован народ, понекад ми преферирамо свађање и истеривање правде, што никоме од нас не доноси добро. Ипак, гледамо позитивно на целу ситуацију. 

5. Сораб 28?

 Моје поновно учешће у Сорабу је нешто у чему сам одувек уживао. Радити са Јулесом је нешто што увек гарантује добру забаву. Вечити подсетник да је скинхед музика Oi, а не Bоund For Glori. Ја ипак више преферирам BFG, тако да сунаше расправе о тој теми, као и религији и сличним увек пуне смеха. 

6. Религија?

 Па да, религија. Јулес је хришћанин а ја родновјер. Слушати полемику о Исусу и Перуну је увек право задовољство свих окупљених. Иначе, ми гајимо међусобно уважавање разлика и сходно томе, то искрено препоручујемо и другима. Наш покрет је идеолошки, а не верски, што неки људи понекад заборављају.("Одине, Перуне, Исусе Христе" како каже стих из песме Крв и Част је наш мото) 

7. Како гледате на данашњу демонократску политику у Србији? 

Политика се води као и по другим Европским земљама. Сви су нешто опседнути ЕУ, и ако велика већина људи и не зна како то уопште функционише. Ја личнопрезирем било какву помисао на тај јеврејски циркус. Скоро све политичке партије су се претвориле у мини корпорације и не видим да ће се нешто ускоро променити. Највећа је штета што Српски народ трпи и нада се нечему уместо да потражи куке и мотике које давно није користио и почне да мисли сам за себе 

8.Како данас видите Крв и Част у Србији? 

За мене је Крв и Част увек била основна организација НС борбе и скинхед музике. Оно што представља штету за наш покрет и нашу сцену су деобе и свађе између разних група и организација ... ми подржавамо 28/318, али смо као бенд независни РАЦ бенд. Понекад и завидим Венето Фронте Скинхедс и на некој неутралности у односу на целу ствар. Наиме, Србија је мала земља и сходно томе има мали број национално свесних људи. Мислим да никаква врста поделе недоноси добро никоме. Можда сам ја и матор па сам, се уморио од свађања, а можда сам се и нагледао беспотребних свађа међу људима. Постоје неке расправе које потичу из других земаља, које су се беспотребно пренеле и на наш регион. И шта је резултат тога? Свако са сваким у некој врсти заваде а са друге стране имате те разбојнике из Антифа. Они нису разједињени и за њих смо сви ми исти. Они су наши непријатељи, а не ми међусобно. Искрено се надам да ће наши људи схватити да и поред одређених разлика, постоји много више сличности и да ћемо моћи да сарађујемо по многим питањима, бар по оним у којима се слажемо. Подржавамо сваку борбу за нашу расу и нацију! 

9.Педерске параде, наркомани, антифашисти како томе злу стати у крај?

 Па, исте оне куке и мотике од малопре. Како је почело, ускоро ће тражити од свих нас да постанемо педери, еуропејци, наркомани, антифашисти и слично.Срећом те наш народ није блесав, па у тој борби нисмо усамљени. 

10.Планирате ли још објавити који албум или ће овај задњи бити опроштајни? 

Радимо, као да никада нисмо престали. Постоје неки преговори са Италијанскими Швајцарским бендовима о некој врсти сплит албума. Што се нас тиче, шта годможе допринети Српској ствари за нас је одлично. Музички мислим да ће звук бити много чвршћи него пре, на моју велику личну радост, хахаха. 

11.Хвала вам за интервју, задњу реч дајемо вама ... 

Браћо Срби са оне стране Дрине ви сте показали свету да је Србија специјална земља у склопу Европских земаља. За мене лично Република Српска је драгуљ Српског народа. Моје порекло води из Дрвара и поносан сам на то. Нека пише свет шта год хоће, ми знамо да смо ми у праву. 88! 

Преузето са: Борба 18 

Провиђење у Швајцарској
Концерт у Швајцарској
 

Нема коментара:

Постави коментар