понедељак, 1. април 2013.

Будимо људи,помозимо Тијани!

Dragi moji prijateji... vremena više nema.
Možemo uspeti i moramo uspeti!

Tijanin život je sada u našim rukama... ovo je obaveza svih nas, celokupnog društva i svakog od nas pojedinačno, države takođe... ovde ne smemo da omanemo... sutra više ne bi mogli da se pogledamo u ogledalo i ne bi imali pravo da se ljudima nazivamo...

Pozvao sam preko 2.700 svojih prijatelja i pozvaću još 20.000... svako u proseku od vas ima po 500 prijatelja... pozovite ih.

Mi možemo da uspemo ako ova poruka dopre do srca bar 3.5 miliona registrovanih korisnika ove mreže samo u Srbiji... neka obrati pažnju samo 350.000... i neka pomogne bar 35.000... i uspeli smo.

Ovoga puta moramo biti brži od svetlosti.

"Molim vas ljudi, vi koji niste obraćali pažnju, vi koji ste okretali glavu u drugu stranu, vi koji kažete: To nije moj problem zato što ne utiče na mene direktno, pogledajte šta se sve izdešavalo zbog toga i gde se sada nalazimo...

Mi se moramo promeniti, mi moramo početi obraćati pažnju, mi moramo poćeti intervenisati, mi moramo poćeti shvatati da je nečija nesreća – i naša sopstvena nesreća!

Jer, ako ne sada, ako se sada ne dozovemo pameti, plašim se da više nećemo imati prilike za to... nikada više.

Ako se ne zauzmemo za našu decu a ko će se onda sutra zauzeti za vas?

Neće tada više niko ostati jer ste vi gledali na drugu stranu i govorili:
“To nije moj problem.”

TIJANINO SRCE JESTE NAŠ PROBLEM I MI MOŽEMO DA GA REŠIMO!

Uvek smo uspevali... uspećemo i sada." Рекла је Тијанина мајка.


БУДИМО ЉУДИ,помозимо малој Тијани да добије срце и да докажемо да смо Срби који гледају да помогну својим сународницима,покажимо Хришћански дух! Колико год имате,макар било и 100 динара и то ће бити довољно да донирате да ова осмогодишња девојчица добије ново срце и нови живот! 
Жиро рачун:Tijana Ognjanović, 8 godina iz Beograda. : 205-9011004816395-73 

БУДИМО ЉУДИ!  

Нема коментара:

Постави коментар