среда, 24. април 2013.

Борба 14

У последњих годину-две,често сам тражио место где ћу моћи више да сазнам о Национал-Социјализму,такође сам се интересовао и за политичке текстове(иако сам и неке и сам писао),требали су ми текстови искусних људи. Ишао сам увек на сајт Србске Крв и Част Дивизије,али тамо-све исто. Онда сам случајно на јеврејбуку наишао на "Пројекат Борба 14",одмах по броју 14 сам схватио о чему се ради,посетио блог,прочитао пар текстова и одгледао видео снимке на њиховом YouTube каналу. Свидео ми се начин рада,пропаганда а пре свега,зато што могу доста научити. И сада у име свих младих Национал-Социјалиста желим да вас позовем да се прикључите
Форум Борба 14 
Сајт Борба 14
Национално-Социјални портал
Блог Борба 14
Посетите форум,сајт,портал и наравно блог Борбе 14,уверите се и сами у квалитет овог НС покрета! Региструјте се на Форум и будите део проверених Национал-Социјалиста,учествујте у дискусијама и наравно можете и научити нешто ново!

СРБИЈА СРБИМА
СРБИН ЗА СРБИНА 

Нема коментара:

Постави коментар